Jävlarihavet

Idag har jag ett eget soundtrack. Vart jag går hör jag Joanna Newsom för mitt inre. Underbart! Synd att ingen annan kan höra.
"I kill my dinner with karate, I kick'em in the face...
"

Egentligen är det bara eländeselände här idag. Kaffet är kallt, datorn jävlas och mitt kvinnliga innanmäte värker satan. Och för Therese går det inte heller så himla bra. Pest och pina hela dagen. Vi visste inte om vi ska skratta eller gråta. Jag provade att gråta litegrann, mest på prov. "Misslyckades, dog". Nu skrattar vi istället, jävlarihavet  vad vi skrattar. Just nu begagnar vi lyteskomik; Jan Guillous anatomi, Kevin Bacons anatomi och annan anatomi. Snart ska vi skratta åt saliv. Och sedan åt pojkar; pojkar i allmänhet och Sune Mangs i synnerhet.

Nyssens kändes det som jag längtade efter någont alldeles bara sådär. Har hänt förr. I nödens stund vänder jag mig till stjärnorna...
Dagens horoskop Oxen (2009-04-10) Du känner dig gladare i dag, även om du inte vet varför. Börja inte grubbla. Var bara tacksam.
...och som vanligt har man inte nånsomhelst hjälp av det.

Och nu: La Vie En Rose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0