Larsson går över lik

Dom kommer från under köksgolvet, upp genom springorna runt trasiga tiljan. Dom far i karriär över golvet, stannar pustar ut, sätter sig på gumpen och självdör. Bara sådär. Kanske tål dom inte Grummedoften, kanske tål dom inte värmen. Äckliga är dom i vilket fall, spindlarna och gråsuggeliken som man måste kryssa mellan och kliva över när man går i köket. D Ö D   O C H   H E L V E T E! Tur att dom har vett att dö själva åtminstone. Slipper vi göra't åt dom. Uss!

Idag hade vi avrättning. Öppen arkebusering. Hårt och brutalt utan rättegång. Ingen som helst nåd visades. Therese var bödel utan bödelsmössa, hon ville att den dömde sku se hennes ansikte innan hon lät basketkängan falla. Jag gömde mig i trappen. På behörigt avstånd. Jag tycker inte om spindeldjur.
Då var det eftermiddag. Nu är det kväll och jag är dödligt sugen på grönsparris och ägg och sill. ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej. ;) Vad kul ;) Jodå, allt är bra. Passar vovve så var ute i Sternö idag, mysigt. Du då? kramar!

2009-04-10 @ 20:48:22
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0