Levebröd

Hej! Till er som peppade för intervjun i måndags: Det blev inget. Jag sket i'n helt enkelt. Men tack iallafall för stödet.
Ikväll tvättar jag. Jag tvättar och har ont i huvudet och ryggen, för kännedom. Jag fyller magen med mat, den första ordentliga sedan frukost. Mest blivi kaffe idag. Det har uträttats stordåd idag. Då går det åt en del kaffe.

Dagsstatus

Antal sökta jobb: 1
Antal arbetsintervjuer: 1
Antal första arbetsdagar slutförda: 1

Rätt nöjd med dagen på det hela taget. I övrigt ser jag fram emot K, julstök, kattbak och En fröjdefull jul på Stadsteatern till helgen, samt Göteborg, pojkvännen, svågern och Publiken nästa helg. Imorgon skriver jag kontrakt och uppträder på Ny text, kl 19.00 på Lokstallarnai Kalshamn. Fri entré.

Jo, du K, ring när du vill ♥

Kommentarer
Postat av: Publik

Jag förstår att marknadsföring inte är lätt, men "Ny text" har gått mig totalt förbi. Spelar Britta Persson live dessutom?

2009-12-08 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0