Onsdag

Onsdagsångest.
Det är massor med folk som kollat på lägenheten, de första var där redan kl tio imorse. Mamma var där kl arton. Hon gjorde bra intryck, men det hjälper inte oss.Det är inte ens dom som visar lägenheten som bestämmer, det är hyresvärden.
Imorn får jag veta. Känns som att vänta på att bli arkebuserad. Jag är inte det minsta bekväm med att ha ens en liten del av mitt öde i nån annans händer. Sitter med en DV och låtsas att jag är lugn, vem försöker jag lura? Det måste bli vi!

Ljusinstallationen går framåt. Ganska iallafall. Det lyser. Vi nådde en dödpunkt idag. Alla idéer tog slut. Så vi klädde in hela 'Lutet' med sammet, fonder och tak, och sen gick vi hem. Det kan bli bra, vi får se imorgon...

Jag saknar att inte kunna spendera pengar på mig själv. Att inte kunna gå till frisören när man behöver, utan måste spara flera månader innan t.ex. Jag har inte råd att ha en frisyr. Jag har räknat ut att jag har råd att klippa mig i februari igen. Till min födelsedag i maj ska jag önska mig klipp och färg. Inget annat.

Idag har jag blivit med Game Cube. Camilla ska flytta. Jag fick adoptera hennes GC. Tack :)

Vissa saker kommer jag nog aldrig sluta tråna efter. Roliga skor är en sådan sak.
Just nu är dessa mina ögonstenar:   ♥




Kommer snart på posten!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0