Tisdag

Hej tisdag!
Gick upp halv sju, tog bussen in. Dom har höjt priserna igen. Rätt kallt och trist. Kom 5 minuter för sent. Installationen går framåt. Sakta, men framåt. Dagens: tejpa 201-Rosco filter på 14 styck 1000 mm lysrör. Lön: coola effekter och papercut deffekter Alla är snuviga och sjuka, mina fingrar har massamassa småsmå röda cuts. Skola till fyra, kom hem och stökade till igen. Behöver köpa schampo. Hur fasen stavas det eg.? Döpte mina katter, dem jag inte här än men snart. Stella och Boel. Mina tulpaner har slagit ut. Grannen spelar trumpet. Josen är slut. Jag blir inte friskare.

Nu har jag tråkigt. "Det är nyttigt att ha tråkigt", sa Lilla M till mig jämt och sant, men jag tror honom inte. Jag väntar på att Therese ska höra av sig. Jag ringde på en lägenhet idag. På Kungsgatan. Hon vet inte om det än, men jag har lämnat tusen meddelanden (3 st.) Den är inte perfekt, just därför tror jag att vi kan ha chans att få den. Den perfekta lägenheten har vi haft på kroken men den gick till nån annan. Mamma ska gå på den nästan perfekta vsiningen imorgon, klockan 18. Fjärilar i magen! :)
The Guru på tv.


Att göra:

  • Handla schampoo (?) och jos. Apelsin.
  • Boka tvättid.
  • Ta scentenkologexamen.
  • Ta körkort.
  • Skaffa katt.
  • Söka lärlingsplats o. perukmakeri vid DI.
  • Man o. barn.

(Ingen inbördes ordning)
Tess, hör av dig, jag spricker! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0