Måndag

Måndagsmående: Öron-näsa-hals-misär och bara tre dagar till ljusinstallationen ska ställas ut. Jag vill inte vara sjuk mera!

Jag tänker mycket på pengar. Mest för att jag inte har några att röra mig med.
Som student måste man vara smärtsamt ekonomisk ibland. Jag är dålig på det. Ändå klarar jag mig hyfsat. Jag har tvingat mig till att utveckla ett eget simpelt system för att eliminera impulsshopping: jag köper bara plagg som förtjänar att köpas. Jag kollar, jag provar, jag går därifrån. Vissa, väldigt få, plagg fastnar i huvudet. Man börjar fundera på dom, vad dom passar till och tillfällen när man vill använda dom. Det är de som förtjänar att köpas. ♥
Sånt som sitter fast just nu:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej på dig!

Trevligt, nu kan jag följa dina äventyr också :)

Förstår att du fastnat för den där.



Öhm, en liten fråga, hur i hela friden lägger man till folk på ens blogg?

Teknisk som en fårost som jag är har jag inte fattat det än.

2009-01-12 @ 23:37:24
URL: http://regntass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0