Var bor Larsson?

Jag vet inte vart jag bor. Jisses så hattigt allting är; fyra dagar här tre dagar där. Inte konstigt att man är yr och förvirrad  och tunn och blek. Jag är ensam utan Therese och jag saknar fina K allaredan. Jag hör till dom, på olika sätt. Jag hör till dom men Malmö tillhör mig. Flytta vill jag, flytta till dom jag hör till. Men jag kommer sakna min stad. Malmö i mitt hjärta
Jag sitter mitt på golvet i en enorm flytthög. Kartonger och prylar über alles. Det är så man vill gråta. Ändå har jag inte alls så myckes skit som jag trott.
Malmö ja. Jag kommer sakna, längta och komma tillbaka, om inte annat så kanske på grund av Honom. Och vad beträffar det; hoppas kan man ju alltid.

Jag har flytt kaoset på golvet. Tröstgodis och filt i soffan. Min trötta kropp värker. Jag tittar på Girls of the Playboy Mansion och Seinfeld och saknar K litegrann. Inte påtagligt, det är mer ett sug och jag kommer på mig själv med att tänka att snart kommer han kanske in genom dörren. Men det gör han ju så klart inte. Regina, din dumsnut! 
Jag sitter här i hans byxor och väntar på att det ska bli fredag omkring halv fem. Duscha, packa och bädda rent. ♥


Valborgsnatten 2009. Tjuv och polis. Kaffe och vin. Kärlek och död. I vått och torrt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0