Något i stil med att föda

Hej. Jag kan inte sova. Jag oroar mig för mina käkar. En vacker dag kommer min mun inte gå att öppna alls, till nöje för somliga. Idag satte jag in bettskenan igen. Det var längesedan. Det känns i käkarna igen. Skenan har legat i träda. Torr träda. Plasten måste ligga i blöt annars krymper den. Skitmycket. Och det är därför jag inte kan sova. Jag har pressat ner mina stackars tansingar i tre nummer för små skor.
Det. Gör. FRUKTANSVÄRT. Ont. Smärta jämförbar med att bli uppskuren och få ryggraden omvriden och sedan ihophäftad med metallklammrar. Och JA, jag var där för sju år sedan. Jag kan lidande. Jesus kan stoppa sin törnekrona i röven. Sov så sött alla. Fridens. ♥

Kommentarer
Postat av: Publik

Kära Kungen, du skriver så det känns ända hit. Stackare. Ännu värre blir det väl när jag nu kommit så långt som att skapa en prototypblogg. Ska leka & testa på den (http://frogturd.blogg.se) sen blir det kanske en riktig inom kort. Namnet ska finslipas oxå. :-) Världen längtar!

2009-11-26 @ 08:29:39
URL: http://frogturd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0