Skräp

Det är helt otroligt skräpigt i mitt rum. Och i resten av lägenheten. Therese är bortrest och jag är sjuk och har därför inte orkat bry mig alls. Men ikväll kommer hon hem, dags att fixa. Så mycket jag orkar anyway.
Skulle haft scenografi- och rekvisitamöte med Claes och Regissör idag men jag fick ställa in. Inte rimligt att jag ska vara pigg kl 13 idag. Jag blir snarare sämre. Kanske smittar jag. Kanske har jag svinis. Ingen vet. Snart dör jag. Hoppas jag hinner diska lite innan.
Jo, jag är nog döende, jag har en bananfluga på rummet. Finns ingen annan förklaring till att den sku vara här. Den känner redan likdoften. Djur vet sånt. Långt innan vi vet så vet djuren.
Dö alltså. Lika bra och ringa K, säga att jag definivtivt inte kan komma till Malmö i helgen och att han kan få ärva mitt Rabattkort om han vill. Annars ger jag det nog till mormor så hon kan fara på bussutflykter till ändhållplatser och dricka kaffe.
Undrar vad man ska skriva på sin gravsten? "Här vilar en som aldrig smakat rostbiff"? "Här vilar Regina, hon dog för ung, men hon var ett vackert lik"? Man kan ju önska sig nåt charmigt och någorlunda originellt, utan att vara smaklöst. Känner mig stressad att komma på nåt bra. Kunde behöva några tips. Men egentligen, what's the use? Mamma sku bara ändra det till nåt lökigt.

Så mycket strunt och skräp jag skriver, jag är helt galet uttråkad. Jag vill krypa ihop hos K. Jag är kär i honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0