All by my self

Uret visar halv midnatt. Jag lämnar lyset på i köket åt sambo och nynnar nasalt på All by my self och tänker att jag borde tagit hunden med mig hem och att nu skulle K vart närmre eller åtminstone nåbar. Fyll på telefonen för höge farao!
Tvättmaskinen dunkar på i badrummet. Grannarna måste tro att vi har mycket gruppsexkalas på skitan. Vår grej liksom. Jag klandrar dem inte. Det låter onekligen så upp till mig på mitt Sommarrum.
Jag letar inspirationsbilder på nätet. Inredning. Det är sånt jag gör. Samlar bilder och glömmer bort vem som tagit dem. Ni får förlåta mig. Jag är dum på det viset. Hör av er om det förargar er. Det vore mysigt med kommentarer. Vilken sorts som helst.
Och jag kan inte låta bli att ställa mig frågan. Varför äger jag ingen sil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0