Angående Doppelgänger Woche


Alltså. Det här med att visa upp en bild på sin dubbelgångare på Facebook. Nya flugan. Som jag gärna skulle haka på. Om jag trott att någon skulle tro mig.

Change your profile picture to someone famous (actor, musician, athelete) you have been told you look like.


Mer än två gånger. Har det sagts mig. Att jag påminnt om Tuva Novotny.
Så. Alltså. Skulle jag gärna hakat på trenden. OM det var så att någon skulle tro mig. Jag önskar jag påminnt om en inte lika skitsnygg någon. Nu vore det bara pinsamt. Att tro att man kan mäta sig.
Förbannad vare Novotny. Förstöra det roliga. No offense miss. Kyss. ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, det ser ut som en morph mellan dig och tuva! och om det är bara tuva på bilden så är ni lika!

2010-02-08 @ 13:08:59
URL: http://lexieli.blogg.se/
Postat av: Regina

Det är bara Tuva på bilden, jag är inte så duktig på Photoshop så jag kan morfa, haha!

2010-02-08 @ 20:36:36
URL: http://karakungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0