Bygga bo

Hej. Emellanåt vill jag. Fixa och dona. Köpa och inreda. Den där vindslägenheten på Möllevången som jag alltid önskat mig. Med vita väggar och helt kök. Utan mögligt badrum och driviskalla golv.
Jag längtar så tokigt efter att flytta ihop med Marimekkotextilier, soffbord och K's konst, med levande ljus och pelargoner. Och katterna. Vad dom nu ska heta. De små liven. Åh, jag vill ha keramikugnsformar i glada färger, rödblommiga köksgardiner och en uddafåtölj. En extra kontroll till gamecuben (gamecubet?) och tulpaner. Dessa eviga tulpaner. Och böcker. I hyllor. Böckerhyllor. I långa rader. Och former.






Kommentarer
Postat av: Karl-David

Hörru fina, det ser ju helt sjukt mysigt ut, magiskt tillomed!

2010-02-08 @ 01:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0