Om dygnet


Nu är det torsdag. Det att svårt att vända tillbaka på dygnet, samtidigt som man försöker hinna ikapp. En liten någon som har sitt dygn på avigan.
Jag tror att jag ät himla trött. Borde åtminstone vara det, vid det här laget.
K leker med kompisar.
Jag äter crunchies. Jag trodde jag var hungrig. Borde åtminstone vara det, vid det här laget. Kanske var det nåt annat. Syra. Annat som bråkar när kroppen är trött. Är det eviga nyckelbenet. Lite ömt och obekvämt mest.
Mitt dygn har varit till ända ett tag nu. Jag går på övertid. Ögongruset. Och så vidare.
K syns inte till.
Verkar som jag somnar ensam inatt, igen. Men snart så. ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha! Nej, de vill jag nog hemskt gärna ha kvar... ;)

2010-02-18 @ 17:00:02
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0