Världen enligt Pablo


Hej! Jag sitter med en påse nötter och drömmer om Billethevision&thedancerssommar. Med tunna, vita gardiner, öppna fönster och svala golv. Grummegrönsåpadoft och varmvindar. Stjärtrullar och myror på julklappsfilten nere på gårdsplätten och kallkall cola med lime. Och kanske vodka. Ibland. Kom till mig.
Jag peppar för Främling, älskling och semmelkoma inom en snarsnart framtid. En uppsats. Ångestspekar mig i nacken som kaninklor tagna ur Sommardöden som jag måstemåste läsa nu. Kommer aldrig. Våga. Till sommaren.
Pablo Diablo KOM! Med rosévin on the rocks och One more full length record before I go. I sommarnatten. Saltstänkt kärleksvåg och
Och Ödets Makt som börjar. Om alldeles för lång tid. Om rollerna är satta. Ge oss. Det är bara. Elakt att dra ut på det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0