Om att ta farväl

Jag gråter. På rikt. De sista bilder jag hade kvar av min tid på folkhögskolan är döda. Dumkatterna har kissat på mitt omsorgsfullt tillverkade fotoalbum. Inte skvätt lite eller bara slagit en stråle. Utan verkligen kissat. Dyngsurt.
Det var svårt att få tag i de där bilderna ska jag säg. Min dator sa krasch under min första månad i Malme. Alla bilderna försvann.
Sedan, i kollektivet, sa datorn krasch igen. Då fick jag bilder av fina snälla Jonas. Så skickade jag bilderna på framkallning. Så att de inte skulle försvinna igen. Gött mos. Tills nu. Det gick att vrida ur albumsidorna.
Och jag är inte glad.

Har nån bilder från Blekinge Läns folkis 2005-2006, Teaterlinjen år 2? SNÄLLA dela med er! Ni får en present eller kaffe eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0