Om kopieringskatten, blandannat


Det finns mycket att konstatera: En på jobbet ogillar verkligen barn. Jag borde klippa klorna. Håret luktar gott, (undrar var det kommer från). Sameskolor är fina grejer (jallefall på bild). Om man spär smultronlightsaft med sodavatten och inmundigar detta tillsammans med minttuggummi. Så smakar det farmors vildhallon.
OCH. Min blogg har bara tolv läsare men jag har redan en såkallad copycat (kopieringskatt), spännande och ganska sorgligt. Visst är det, på ett lagom läskigt vis, trevligt att någon lägger energi på att efterlikna mig. Men det är samtidigt lite synd att energin inte läggs på att visa sin egen personlighet istället. För kopieringskatten borde väl ha en egen sådan? Kan tyckas.
Jag föredrar andra katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0