Om det som går handihand


Kaffe med mjölk.

Jag ser Hem till gården när jag inte jobbar. Och stickar eller målar oftast. Det är det enda tillfälle då jag blir kaffesugen av mig själv. Helst spontant. Händer liksom aldrig annars.
Kaffe med mjölk hör till Promarkers, ullgarn och brittisk tevesåpa. Men.
Idag har vi ingen mjölk. Alltså blir det inget kaffe.
Svart kaffe är ju jävligt mycket mer hårdrock, jag vet. Men jag är mer 60's soul eller kanske svensk jazz.
Aja, min tisdags mittpådagenrutin tiltar rejält idag. Iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tess

Kaffe + Hem till gården! En dag håller jag dig sällskap under den tiden på dagen igen.

2011-01-18 @ 20:32:49
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0