Om vad jag gör idag


Hej ergonomi.

Jag går upp tidigt och eldar i spisen och äter gusksmörgås med morotsjos. Sara kommer med muffins och jag klipper hennes hår, inte så mycket. Mest så att de känns. Lättare. Vuvva kommer förbi och vi dricker elvakaffe. Konstnären och V spelar munspel och gitarr. Och vi, Sara och jag, mumsar blåbärsmuffinsar och pratar buissness (sommarteater).
Sedan skissar jag kostym till förbannelse, innan Konstnären går till teatern för att jobba.
Nu okynnesäter jag mest, chips och morotsjos. Och funderar på att rita lite till. Jag måste verkligen skärpa mig, och bli bättre på. Att rita manspersoner.

Finns det förresten nån som kan låna Konstnären och mig ett arbetsbord?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0