Fredag

Jag känner inte för att göra något alls idag, trött och menlös. Pust. 
Idag dagen D. Lightning Installation final exhibition 2009. Vi fick bra final critique. Joanna var överförtjust. Simon hatade det inte :P Jag hade väntat mig hård, krass Simon-kritik, han överraskade. Såg nästan nöjd och glad ut. Han liknar nån, nån i South Park...

Jag tror det var Lilla M som fick mig att inse: halvseriösa, halvhjärtade förhållanden och sommarflirtar är inte min melodi. Ska det vara så ska det. Kille katt och kotte. Det står klart för mig nu, det jag trodde att jag inte ville ha, för allt i världen... Det verkar inte så dumt. Inte på momangen. Missförstå mig rätt, jag har ingen brådska. Men jag känner det, det kommer inneifrån liksom. Nästa karl får fan va på riktigt :) ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0