Om feberdrömmar


Jag läser Tintin och detsönderslagna örat, sorterar papper och lägger på hög. Rullar pk-bullar och äter. Drömmer feberdrömmar och leker tillskärare. Ligger mest till sängs. Allt luktar och smakar snor.
Jag skrattar inte längre. Febern och det onda i lederna loch huvudet är tillbaka. Migrän i kroppen. Nu får det fan vara färdigt snart. Jag orkar inte vara sjuk hela jävla tiden.
Tid har jag inte heller. Helst ska mitt rymdbasprojekt till Verateaterns Andersson & Holtne färdigställas denna veckan. Helst. Det är min egen deadline. Och sen. Måste jag vara på sommarteatern på heltid.
Om jag inte råkar få nåt jobb förstås.
Nu tar jag paus. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0