Om årets julklapp



Jag vet. Och alla som inte lever under stenar vet också. Att Verateaterns Världen är full av dårar är riktigt bra skit. Sveriges senaste stjerneskud på myshumor- och magknipskratthimlen hade premiär den tionde december. Jag är stolt och saknar ord. Dom är otroliga, fina Vera, det finns liksom. Ingen hejd på begåvningen. Och Konstnären, han är bäst av dom alla.
Själv jobbar jag i biljetteriet. Säljer på dörren och tar emot allt smicker och beröm efteråt. Det känns fint. Och jag gör det gärna.

Just nu är det juluppehåll. Fyrafem dagar efter jul kan man se föreställningen igen. Och efter det. Nypremiär i jaunuari. Biljetter finns på www.teatersmedjan.se/darar eller hos mig på dörrn en timma innan insläpp.
Alla borde se. Det här är årets julklapp. Slutpratat.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vi ska se den 8e januari ;)Och som sagt -det är en bra julklapp, vi köper biljetter till Stoffes päron ;)

2010-12-21 @ 18:24:45
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0