Om konstnären och färg

Det aprilregnar inte längre. Det åskskurskissar ute. Fritt fall och smatter mot fönstrena.
Jag har fått livstecken från min K. K som i kärlek. Och. Jag har hängt min nya tavla. Karlskonst. Som jag fått av min K. Kom i konstnären.
Ovan sängen i Sommarrummet hänger nu månen i H2Oil. Forever to remind me of the guy who brought me the moon.

Jag målar naglarna med Milkshake från Isadora (så oerhört modebloggigt av mig) och blir lite illamående av ångorna. Puderrosa är en odödlig favorit. Men jag är sugen på annat. Fler färger än blygt fjunrosa eller högljutt franskt rött. Kanske grått eller beige. Aprikos kanske. Eller någe annat. Vårigt. Och jag.
Fast Chanel är såklart bara att drömma om. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0