Om vecka åtta


Hejhej! Min K har vart här i en liten vecka eller så. En liten vecka åtta. Som har handlat om namn. TorstenMonikaFrancoiseFiaOlleJanneAstridLisaMånsAlfredYlleAlfonsPelleIrisViola-
BettyochBatman.
Och mycket annat och jag har trivts tokigt bra med allt. Särsilt med K. Annars har jag. Jag har fått en roll i "Öppna, det är mor" och hunnit vara arbetslös i två dagar. Jag har tagit på mig kalashatt för ettåring som nittioåring. Jag har haft det så gött, så gött och gått i en personlig liten konkurs och. Blivit fetruinerad av elräkningen, som denna månaden var ungefär lika hög som lägenhetshyran.
Jag målar med brun färg på duk och syr lite i en blå klänning som ska bli mindre. Och blåare. Så småningom.
Ungefär så. Förflöt vecka åtta.

JagvillsåotroligtjävlansgärnavetaminrolltillSommarteatern. Gah. Nu. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0