Om persilja

Jag måste vara född kulturarbetare. Jag tycker om att jobba i perioder och projekt. Att se andra sidan kullen.
Jag tycker inte illa om att jobba. Oh nej, tvärtom! Men om jag snöar in fullständigt i ett jobb. Jo, för det gör jag. Oftast. Speciellt på teatern och. Då är det skönt att veta att det i slutet av projektet finns ett par veckors ledigt. Då orkar man snöa in tolvtimmarsdagar sex dar i veckan.
Just nu längtar jag till andra sidan denhär kullen. Oj vad jag vill pyssla. Måla tavlor och en pall och sy och massamassa fix. Och kunna börja på nytt. (Dårarna.)
Just nu borde jag la vaere med Persiljas blogg. Uj! och Hu! så mycket fina bilder. Det blir inspirationsöverkok i min nätta hjärna. Ja, jag ska låta bli en stund. Men ni, ni kan ju kika. Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0