Om en knyckt en

Jag sväller över av kakor och fiskburgare och vill mest sova kvällslur i ett varmt bad med lush-lukta-gott och sedan kokonga in mig i en goer joggingoverall...
Idag har jag inte mycket att säga. Så. Jag har knyckt en fylla-i-lista av Försök att inte se så snygg ut:

DAGENS VILL HA: en lille katt, som vanligt fast kanske mer än vanligt
DAGENS KLÄDSEL: sticketröja och raggsockor
DAGENS SMINK: nya Great Lash-maskaran
DAGENS FRISYR: rufs och ponnysvans, svart spänne
DAGENS HÄNDELSE: farmors åttioårsfika. Åttio rosor till födelsedagsbarnet och så mycket hembakat man orkar äta, och ännu mer ändå. Och så beslutade fasters lilla Sigge att jag inte längre är den farligaste i världen (det är numer Konstnären). Pjuh, I'm off the hook!
DAGENS LÅT: I'm a volcano, Konstnärens version
DAGENS PLANER: först vila bort paltkoman, sedan är lördakvällen mitt ostron!
DAGENS SAKNAD: var är våren?
DAGENS DUMMASTE: för tredje gången i rad glömmer vi köpa sqeezy-sylt.
DAGENS SJUKA: nedrans snuva!
DAGENS DROG: coca-cola och tulpaner
DAGENS ROLIGASTE: dagens ros till Världen är full av dårar i Blekan
DAGENS FAVORIT: farmor
DAGENS KÖP: pommes, chipsochdipp, tomater och toapapper
DAGENS HUMÖR: lördagsnöjd
DAGENS ORD: tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0