Band of Joy

Igår ägnade jag mig åt Karlshamnsnostalgi; Band of Joy gjorde ingen besviken på Bodoni! Det ack så tvivelaktiga sunkstället på Bergsgatan. Glädje, glädje, glädje! Underbart! Band of Joy är som ett galet dansant virrvarr av allt man vill höra och det man inte kan låta bli, sprudlande glad cirkuskakafoni :) Kärleksruslycklig blir man av det iallafall! Bästa kvällen evah! Jevlar vad jag dansade, alla andra med för den delen. Ett fuktigt dis lade sig över Bodonis skumma lokaler

omkring tredje låten...
Halva karlshamnsmalmö var där, och nästan alla mina bokstäver; G, fina K och bubblaren J. Härliga tider! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bubblan J måste du fånga in, men ta det försiktigt så att han inte spricker.

2009-02-15 @ 16:11:47
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0