Smuggla russin i en tub

Jag har shoppat mig en tubtopp idag. Förut har jag hyst ett oförklarat agg mot plagget tubtopp, ett outtalat hat mot plagget tubtopp som jag ansett vara helt oanvändbart och fjortisbilligt. Jag har blivit omvänd och frälst. Tubtop är skiten. Jag har skuttat runt med den på i lägenheten en stund och övat mig på att dansa vilt och passionerat och att böja mig framåt och knyta skorna*, och den sitter fortfarande uppe! Fascination!
Jag sitter i vardagsrummet iklädd min nya kärlek; tuben. Fönstret är öppet och från Folkets Park strömmar ljuva toner in; Band Of Joy live på folkascenen. Sola skiner och himlen är mäktigt åsksvart. Brisen som sveper genom rummet är härligt sval. Här är dock problemet med tub. Tubtopp likamed axelbandslöst, likamed ingen bh. Ingen bh plus sval bris likamed russinsmuggel deluxe!
"Hej, jag heter Regina och det här är mina nipplar...!"  :S  Bara att hålla tummarna och be för en varm sommar... 

*Jag har köpt vita textilskor. Enkla, vanliga, billiga. Och likadana som min karl har. Jisses! Som poppiga, moderiktiga matchande träningsoveraller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0