Om klassiker och om blod

Jag blir mer än mätt på fem fiskpinnar. Och Mos och spenat och tomater. Och tzatsiki. Momo äter knax och Konstnären är inte hemma på långa vägar. Generalvecka med Romeo & Julia på teatern. Gå dit och se för all del, det tänker jag göra.

Amerikanska sitcoms på teve och jag har ingen som helst lust med symaskinen idag. Syr alla måsten för hand i soffan. Jag och katten och pumlet från grannens torktumlare. Och jag blöder igenom andra paret strumpor och torkar ett par röda droppar från golvet. Som ju faktiskt var nystädat och fortfarande luktar litelite grönsåpa. Typiskt mig att trampa på knappnålar. Det svider som fan.

 

Och ja just det, jag är blond nu, going on even blonder. Ett steg närmre Baronessan av Sheffield.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0