Om att vara satans populär


Dagen outfit består av kaninbyxer och Konstnärens morgonrock.
Jag har sovit så hemskt illa i natt. Därför bär jag fortfarande. Min sovskrud. Jag hoppas slumra till framför Lipstick jungle (fast egentligen vill jag inte för jag har upptäckt mot min vilja att jag gillar serien).
Jag släktforskar för mycket, dygnet runt!, endast små avbrott för micrade kräftsopperester och kanske en bloggläsning. Och så lördagspepsin medisochcitron.
I övrigt har jag väldigt lite för mig just nu och det är riktigt skönt. Att ha tid för släktforskning, blogg och Lipstick jungle.
Och så drömmer jag om våren. Och längtar så in i döden efter en liten kattunge.

Förresten är vi satans populära, Konstnären och jag. Jag har lämnat två återbud till ikväll. Synd på rara ärter, men det kan inte hjälpas. Vi ska ju bort. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0