Om sånt jag kan sakna


Jag svär allt oftare för jag saknar bra förvaring. Det är alltid stök för det finns inten stans att lägga småskit, saxar, papper och tyg. Jag vill så gärna till IKEA. Listan börjar bli lång.
Jag saknar att ha pengar över och kunna ge mig själv en ny ti-shirt när en gammal går i sopen. Lite oftare än en gång i halvåret.
Jag saknar Hannas sällskap och tycker vi borde ses oftare. Jag tänker alltid på henne när jag ser teve och hör Lisas Simpsons söta skratt. Svårt att säg exakt vad, men det påminner liksom. (Snälla flytta inte till nån skog eller djungel. Eller inte så långt bort iallafall.)
Och så saknar jag att bara jobba på scen en produktion om året. Det vore tråkigt att danka av innan man ens hunnit försöka sig på att leva på teatern.

Och så saknar jag helt klart ett par Sewdish Hasbeens braided high i svart läder. Fytusan så fina.


Kommentarer
Postat av: Syster Agnes

Jag ska inte flytta till nån djungel, jag lovar ;)

Kram

2011-03-27 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0