Om det allra första


Jo förstår ni. Jag har en alldeles ny vän och jag tycker så mycket om hennes obestämbara färg och att hon fungerar precis så som man ber henne om.
Jag har en ny dator. En ganska lille en på 13". Och detta är det allra  första inlägget via henne.

Och egentligen är det en rätt lång historia om hur det blev såhär. Jag skulle köpa en hattstock. Det är en månad sedan på dagen som jag köpte mig en egen rundkullig stock på Tradera, just en sån som Astrid har. Och så kom den aldrig och jag hörde av mig till säljaren ungefär varrannan dag i två veckor innan jag fick svar. Ett enda mail fick jag. Med dåliga ursäkter och en vackert litet virus bifogat, som åt upp hela gamla datorn inifrån. Hon suckade och liksom dog. Och hattstocken har jag fortfarande inte fått. Jevlaidioter.
Tur att jag aldrig lägger höga bud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0