Om ledigheten

Jag är ledig förresten. Sommarteatersagan är all. För i år. Och mer än så vill jag inte prata om ett. Det har aldrig vart så tungt och kärvigt som i år. Nuff said som sagt.
Jag gör inte mycket alls om dagarna jag stickar men syr inget alls. Jag hade mycket att sy i sommar. Men tydligtvis ingen lust. För varmt i ateljeen skyller jag på. Men ärligt vet jag nog inte vart jag ska börja, för mycket ideer och överväldigar mig själv. Typ.
Jag har ingen ork fastän jag borde sprudla. Äntligen ledig liksom. Jag är inte frisk än och ärligt talat orolig för min röst. Den som försvann i somras och som jag behandlade med kortison. Jag hostar fortfarande fram små gröna utomjordingar. Det är lite bråttom med att hinna vara ledig och fågelfri.
Om en vecka börjar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0