Helgakrobat

Strepsils, läkemedel och friskluft lindrar världens småsmå jävligheter.
I helgen ska jag skaffa Adobe Acrobat och sen ska jag jobba satan på min del av boken resten av veckan. Jag tror på PDF.
Jag tror på sommaren.

Större bloggar har frågestund en gång i månaden. Jag tänkte stilla för mig själv "Om man skulle lägga sig till med en sån" Kom sedan fram till att det är exakt sex personer som ens läser min bloggstackare, och har hittills noll kommentarer sammanlagt denna månaden (ha-ha...). Vi tar frågestunden en annan gång, när jag har kommit upp mig lite.
Tess är på musikquiz på Harrys. Det är inte jag.

Detta vart nog det tråkigaste inlägget hittills. ♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

JA! det var det...

2009-04-02 @ 00:09:07
Postat av: Bloggspejaren

Bloggspejaren har skrivit om din blogg!

2009-04-02 @ 16:30:25
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0