Ny text

Hej! Om ni får tillfället att hänga med Ny text-packet från Riksteatern så gör det hörruduru! Jag har haft tokigt kul ikväll, tack alla söta och begåvade jävlar i den lokomotivgarageformade skåderspelarvagga vi kallar Teatersmedjan. Texterna var otroliga. Ikväll blev jag åter nitton vårar, debuterade som fabulös prima ballerina och dog så småning om i en tvärpackad buss i Indien. Jag är galet nöjd med min kväll och jag tror jag vet vad jag kommer få i julklapp. Snart kryper jag ner under mitt snöflingeprickiga duvé trött, mätt och nöjd och med insikten om att mitt lilla sommarrum, med kakelugnen och imman på fönstrena, verkligen ser ut som en skrottipp. Jag har slagits av feber och nys och halsen sticker och imorn ska jag jobba!
Nu rullar jag ihop mig till en boll under alla filtar och gå litegrann i ide. Gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: Publik

Ja, nöjda kan ni alla vara. Tack för en trevlig kväll. Det smides onekligen talang i den där smedjan. Sorgligt dock att det bara kom 1 utomstående. Om inte teater i sig är intressant, så borde Britta Persson ha lockat. Men det är klart, vem vill missa "Bonde söker fru".

2009-12-10 @ 09:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0