Lördag

Till Bella:
Nu du, äntligen! Ikväll vart jag på Spegeln och såg Maria Larssons eviga ögonblick, och älskade den! Precis som du sa att jag skulle. Skådespelare, Troell och historia i all ära. Jag tyckte ändå bäst om färgerna och miljöerna. Och fotona. Åh, genialsikt! :) Jag såg Birthe, kände igen Helena men skymtade inte Therese någonstans? Och när texterna rullade sen, tjena pirr i magen, letade efter känningarna och där var du! Grattis! Och grattis till baggen! :)

Idag började med öronmisär och brutet löfte om flyttstädhjälp. Satans öroninflammationen tvingade mig kvar i sängen till halv ett. Förlåt Camilla!
Bio idag alltså. Spegeln med stora M. Mysigt och varmt. Vi sänkte nog medelåldern i salongen med 20 år :P Efteråt bjöd han så fint hem sig på fiskgratäng och game cube. Härligt! Jag tryckte i mig cheese balls till bristningsgränsen och Stora M lärde mig fulknep i Mario Cart. En fin kväll.

Imorn måste jag städa. Det kommer aldrig hända. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0