Tisdag:4

Jag yrar. Jag är för kass för att göra nåt ordentligt, gå en kvällsrunda eller vistas bland folk. Jag hänger bara här, på facebook och i tevesängen. Inte upplagd för att läsa eller sticka. Istället skriver jag nonsensinlägg om ingenting alls. Vad kommer näst?
Med baciller i huvudet försämras omdömet. Jag har fastnat framför teven eftersom jag inte orkar tänka själv. Programmen jag fastnar för och känner "Varför har jag inte gillat sånt här förut?" lyder som följer: Idol, Kändisjungeln, Jerry Springer, Big Brother. Jisses. Vart är världen på väg? Vart är jag på väg? Om tio år kanske jag löper runt i nåt b-kändisratrace och letar febrilt efter min självdistans och min karriär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0