Om sånt som kommer ur feberyrsel


Konstnären är på teatern. Sambon är på arbetet. Jag är sjuk. Igen. Det blev bättre. Och sedan blev det sämre. Igen. Feber och frossa och kramper och ledvärk. Jag är verkligen led på det hela. Jag orkar sova. Knappt duscha. Jag spelar harpan och. Somnar framför teven. Jag tycker det är spännande med kranier på teve och boken jag inte orkar hålla uppe.
Och jag har nu mer än någonsin lust att klä mig i långa klänningar. Jag läser bloggar och letar inspiration. Det svåra med guldkorn är att det finns så få av dom. Som med pengar också. När jag har en lön ska jag se lite mer ut som Pamela. Hon har fina kläder. Från det ena till det andra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0