Om min blåa onsdag

Ok. Såhärva. Idag är en dag, onsdag. Jag har feber och orkar mest ingenting. Idag vill jag ingenting heller. En sån dag. När brasan inte tar. Maten bränner. Bihålorna exploderar. Katterna bråkar och ingenting hjälper. Och jag sitter bara här. Och orkar inte se röran. Jag städar kattlådan. Inte mer.
Konstnären är väl hemma i natt nångång. Kanske jag sover då.
Äsch, det är skrutt idag. Bara så. Jag skåpsuper årets glögg med massa is och äter upp pepparkakorna. Nästan alla iallafalla. Och betraktar andras olycka. Bondesökerfru. Alltid hjälper det lite.
Jag borde slå in klappar nu. Egentligen.
Kanske efter MariaWern. Jag älskar Eva Röse. Min idol alltsedan. Disneyklubben.

Blah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0