Om Regina


Självporträtt.

Jag blev tipsad. Om att när man har så tråkigt som jag har just nu. Och är disträ och ganska opepp. Så borde man googla sig själv. Man skriver "Regina är" i sökrutan och vipelivips! så hittar man världssnälla och delvis knasiga påståenden som folk skrivit om en. Gud så snällt. Och förvånansvärt fnissframkallande.

Exempel:
"Regina är
ett kvinnonamn med romskt och latinskt ursprung"
"Regina är ett svenskkonstruerat, eldrivet motorvagnståg"
"Regina är världens sexigaste kvinna"
"Regina är mitt favorittåg!"
"Regina är fantastisk"
"Regina är rädd efter jobbet"
"Regina är som hon är idag"
"Regina är inte bara vackert utanpå med sin fasad i målat trä och vit puts"
"Regina är landets enda permanenta operaverksamhet"
"Regina är också skådespelerska, artist, poet, fredsarbetare, djurrättsaktivist och författare"
"Regina är en modern muslim"
"Regina är en vanlig biograf"
"Regina är en stad i provinsen Saskatchewan i mellersta Kanada"
"Regina ÄR Greta Garbo"


Jo jag tackar jag. Fjantigt. Men det håller en sysselsatt en stund.

Kommentarer
Postat av: Mr Arsotid

Tack för det tipset, så var den dagen förstörd ;-)

- Men va fan Mr Arsotid! Är du bakom flötet eller?

- Mr Arsotid är en tragisk person



2010-12-04 @ 09:36:22
URL: http://arsotid.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, Det lutar nog åt 2an tror jag. :) Även om stoffe gillar 1an bäst. När vi har renoverat färdigt ska vi ha party här hemma. Du/ni är jättevälkomna ;)

2010-12-04 @ 20:43:28
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0