En bok med rader i


Jo. Jag är ensam. I en tröja som luktar tokigt mycket K och har hela lägenheten för mig själv. Folk syns sällan till häromkring. Annat var det då.
Jag tänkte skaffa en skrivbok. En fin med hårda pärmar och linjerade blad. Och en ny fiberspets. Och lite RX-lim. Jag tänkte det igår då jag satt med läsglasen på nästippen och skrev av recept. Att jag borde göra en bok utav det. Att jag nog är gammal nog för att ta nästa steg in i vuxenvärlden, tänkte jag. Att samla recept i en fin bok. Och. Så är det. Sysselsättning. Och det behövs när jag saknar. Och inte känner. Att jag riktigt finns med.

Recept alltså. Jag hoppas på att bli Leila Lindholm-snygg av bara farten.
Kyssar, Cajsa Varg.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0