Danföredanföredan

Hej. Idag fyller pappa år.
Jag har adresserat, fyllt och klistrat femtusen kuvert. För kännedom. Jag har lika många papercuts. Less är ordet, sa Bull.
Vi har firat pappa idag. K, mamma och jag. Massor av mat och ett paket som pappa köpt till sig själv och som han fick låtsas vara överraskad över när vi gav honom den.
Vi har byggt gran idag. I det Larssonska hemmet huggs intet gran. Den byggs av 70-tals platskomponenter. Sedan kläs den. Av mig och K. Pappa ville hellre leka med sitt paket och mamma hängde en kula för syn skull. Mysigt har vi i Svängsta. Imorn klär vi riktig gran på Pengaberget och det är särdeles mysigt det med.
En del ser fram emot och drömmer om när dom får barn, hus eller blir gift. Jag drömmer om en egenlägenhet med egen gran. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0