När?


Hej.
Jag mår fantastiskt dåligt. Jag har varit dålig ett tag. Det började med brutet nyckelben. Sedan fick jag feber. Fyrtio grader. I två dagar. På det följer seg förkylning. Nu är jag kass igen. Tänkte det var laktosintolerans men nu vetefan. Om det inte är en magåkomma. Nyckelbenet fortfarande inte läkt. Jag orkar inte vara sjuk mer. Det kostar pengar att vara sjuk. Idag fick jag vara hemma från jobbet. Eller fick och fick. Om jag säger så här, man sätter sig inte på en halvtimmes bussfärd med mullrande mage. För allas skull. Jag är så otroligt trött. På min kropp. Som vägrar. Fungera. Fortfarande torsdagsångest. Jag vet inte hur det blir med torsdagen. Kanske blir jag frisk. Kanske får jag malaria. Struma kanske. I vilket fall har jag tagit semester. I vilket fall finns alltid. K.
Kærlighet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0