Om regnet och Konstnären

God förmiddag. Idag tar jag på mig långklänningen. Håret luktar svagt av jord och knäckebröd (?) från gårdagens föreställning i regn.
The show must go on, sägs det, och jag fick doppa huvudet när Staffan slår sin Anna-Carin medvetslös. Det plaskade om allas tassar och scenen vart riktigt lerig.
Idag är en annan dag, om än lika regning? Idag är det Konstnärens födelsedag. Och jag väntar på livstecken från kollektivet så jag kan börja stöka. Idag ska det bakas ett kalas!

Håll en tumme för att kvällens föreställning inte regnar in!
Och har ni vägarna förbi Vinkelgatan vid ettiden så kom och hurra för Konstnären, eller följ med på restaurang lite senare!
Idag blir en fantastisk dag. Kyss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0