Om Tussilago



Hej. Hej-hej.
Jag lär känna spännande personer nu, en del mer spännande än de flesta. Vissa rakt av förunderligt fascinerande, det gör det hela så mycket lättare. Så kom an, trollbind mig.

Hon finns på riktigt. Så ser jag det. Dels för att ge en levande dimension till skalet, det hjälper mig. Och dels för att hon har en livs levande förlaga.
Oj, om hon visste hur mycket det inspirerar, allt hon skrivit och det som skrivits om henne. Om jag vågade skriva till henne, om hon fick se. För hon lever. Jag dör och. Hon är vacker, det har jag bestämt från början.
Och modet och styrkan, och kärleken, jag beundrar henne och sveps med. Och sörjer att hon försvinner och drunknar i mängden för historien är galet intressant och förtjänar så mycket mer plats. Hon gör det. Så skäms lite på sig herr författaren.

Om FRA läste min webhistorik skulle de dåna. Terror, bomber och tyska tvärkommunistanarkistiska befrielsefronter, tändsatser och diskreta men onda vapen.
Jag är hooked på terroristbiografier och särksilt hennes-min-vår historia. Hon tillhörde Norbert Kröchers allra innersta krets, tyske terrorledaren Ebba Röd's svenska flickvän "A", kodnamn Tussilago.
FA-AN vad spännande det är. Hennes liv. Jag hade önskat en separat pjäs om BRRBFDY för att. Det finns så otroligt mycket att berätta. Och blir Operation Leo någonsin scenproduktion så kommer jag slåss, kräva och gnissla tand för att få rollen. Och mina motspelare. ...jag vet vilka jag skulle välja.
Anna-Carin Lindgren i evighet amen. Typ så. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0