Om ingenting

Idag har jag ätit. Risgrynsgröt med sylt och en kopp pepparmintte till det, det var vid tio ungefär.
Och sedan kokt ägg. Med kaviar och mera te. Earl Grey den här gången. Pepparmint och kaviar skulle skära sig.
Efter det sov jag bort halva dagen. Eftersom jag är sjuk. Om eftermiddagen fikade jag på Pepsi och chokladkex.
Och lite senare smörgås med laxpålägg. Som jag var tvungen att dela med mig lite av åt katten. Jag råkade sitta lite på hennes svans. Nämligen.
Sedan på kvällen. Lagade vi ris och fisk i kokosmjölk. Konstnären och jag.
Och nu. Har jag ett överjordiskt sug efter chips och guacamole. Men tar lite apelsinjos istället. Eftersom det är vad som finns hemma.
Det har liksom inte hänt nåt mer intressant idag. När jag vart sjuk och sovit bort dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0