Om mina flickor

Jag är världens bästa kattmamma. Vi myser i soffan, kollar på fåglar i köksfönstret och leker med muspekaren på datorskärmen. Det är roligt. Tills. Lilla mademoiselle slår näsan i skärmen och måste sätta sig ner. Jag kliar henne innanför halsbandet och hon tvättar min handled. Vasst tunga. Stora mademoiselle somnar under soffan. Spinner högt när hon sover.

Har jag trivts såhär i någon lägenhet? Nej. Är svaret rakt. Av. Nej.
Hem till gården och wienerbröd med hallon. Höstsolen och att bo här. Det är så jävla bra det här.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hem till gården och wienerbröd! Jag kommer nån dag!

2010-09-07 @ 17:15:06
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0