Om sånt man kan heta


Jag stöter på mängder av namn. Hela tiden. Dom flesta tråkvanliga och ganska fantasilösa. Men så. Ibland glänser det till små korn som förgyller vardagen. Som den namnnörd jag är blir jag så glad och samlingen bara växer. Tjoho. Jag delar med mig. Av några pärlor.

Glitter Mattsson. Teodor Moseby. Anton Hatt. Bobo Tiger. Mario Music. Bosse Sax. Mohammad Jihad. Pebbles Karlsson. Malte Flens. Ms Fijolla. Megou Gabeh. Eva Stålman. Sanna Fransisco. Don-Rudolf Andersson. Min Haj. Veronica Aasen-Tutteh. Agaton Stolpe. Marianne Suhr. Min Peng. Bakre Ramadan. Rocky Mutto. Sarah Heil. Mohamed Ali Bulle. Max Buller. Fanny Smått von Hosten. Dina Ben Ali. God's Best. Flora Koka. Elin Aktas. Pernilla Styre. Asgihdit Michel.

Några exempel på sånt man kan heta. Nu är det kaffe.


Kommentarer
Postat av: Tess

Asgihdit! Svingiddigt! :)

2010-09-23 @ 16:34:13
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0