Om ostronet som aldrig blev av



Framförallt är det inte klokt att jag inte ser Belle du jour ikväll, när den nu för en gång skull går på teve. Istället tröttflippar jag mellan en Helena Bergströmfilm och Animalplanet.

Jag skrev att lördagskvällen var mitt ostron, bara jag fick vila av mig matmagen...
Hur det gick? Njäera, inte så värst va?
Jag somna lite halvt på soffan och sen gick Konstnären och spela tevespel. Och jag kollar en halvbra film och lite bättre fotobloggsidor. (Hilda Grahnat for example)

Och nu har jag dippskvalpig mage och gråtvattniga ögon. Nyss såg jag en lemurunge på teven och började gråta för att den var så hjärtskärande liten och skrynklig och söt.



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag såg också lemuren! Jag önskar mig en sån. Filmen i övrigt var ju.. ja, jag vet inte hur jag ska utrycka mig men... dålig!

2011-01-30 @ 10:36:36
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0