Om himla värt söndagspyssel


För en evighet sedan grät jag en mindre flod för att den dyra, fina och enda ögonskuggan jag äger for i golvet och blev till oanvändbart pulver.
Men så alldelesnyssens! Med hjälp av lite alkogel och en norsk tjuga. Voila! och Halleluja! Jag hittade det här tipset häromknuten och provade det på mitt ögonskuggekross det. Kunde ju inte bli värre.
Och det var lätt! Huj huj vad enkelt, bara mosa ögonskuggepulvret i lilla asken med Apotekets handdesinfektion och blanda ordentligt.
Sedan lägga ett par rutor dasspapper över geggan och trycka till med en slant i passande störrelse. En norsk tjugukrona passade okej till Make Up Stores sajbershadow.
Och med trycka till med en slant menar jag pressa utavbarahelvete och för kung och fosterland tills man får ont i handen och vill gråta litelite!
Nu väntar jag på att det ska torka till så man kan prova. Hittills känns det lyckat och himla värt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0