Rekord

Hej! För er söta små dumsnutar som inte förstod föregående inlägg, så har jag fått jobb. Ett litet arbete på en liten skola för ett litet tag. Med en liten lön bestående av riktiga pengar och inte sådana som i Monopol som jag förut ibland i hemlighet hållt i och låtsats att det är mina egna, för att kort uppleva hur det skulle vara att leva utan ekonomisk ångesttumör.
Idag har jag förijävulen slagit rekord i jobbsökande! Jag ringde tiofemton, kom på intervju fjortontrettio och jobbade min första dag mellan sexton och tjuett. Den åttonde december gick precis till världshistorien. Och jag är mycket nöjd och mycket trött. Jomensåatte. Imorn är det onsdag, och inte torsdag som jag trodde. Hela dagen. Jisses. Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: Publik

Jag förstod nog, men var så oartig att jag glömde gratulera. Så jag gör det nu istället.

2009-12-09 @ 00:08:43
Postat av: Regina

Hehe, tackar för det! Jo, Ny Text hushåller på Lokis ikväll och Britta Persson skall vara där i egen hög person om jag inte vet fel! Komkom!

2009-12-09 @ 10:39:44
URL: http://karakungen.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Var med och tävla om att bli veckans blogg hos Hell's Bitches.

Klicka på länken nedan:



http://hellsbitches.webblogg.se/2009/december/veckans-blogg.html#comment



Lycka till!

Hell's Bitches

2009-12-09 @ 12:07:23
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0